8 juli

fick dra mig tillbaka till blogg.se eftersom den andra bloggen inte funkade som den skall. hoppas att denna är helt okej nu. har ju inte kunnat blogga på jätte länge, men har inte så mycket att dela med mig om förutom att jag jobbar väldigt mycket, har varit på kanalyran med malin & lina, varit mycket i vänersborg hos malin & bara njutit av detta sommar lov :) igår blev det en sväng till överby med familjen fick köpt mig nya skor, shorts, linne och sen har jag lagt undan en ny iphone 4 som jag ska hämta på tisdag :D:D











klänningen & smyckena köpte jag i tisdags när jag var med malin i överby, köpte även en till klänning en vit från H&M men den är i tvätten just nu :))

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0